جهت عضویت در کانال تلگرام تکتاوب کلیک کنید

تاکتیک سئو نهان Stealth

وقت آن رسيده است که ذهنيت خود در مورد روش هاي قديمي سئو را عوض کنيم. تاکتيک هاي قبلي سئو همانند تراکم روي کلمات کليدي، ساختن بک لينک هاي زياد و غيره در آينده خيلي زود ديگر کارايي نخواهد داشت.

گوگل در الگوريتم هاي جديد خود بر روي بهترين محتوا براي کاربران تاکيد کرده است. در واقع گوگل مايل هست با اين روش 30 درصد ترافيکي که از موتورهاي جستجوي ديگري همانند بينگ، ياهو و غيره به سمت وب سايت ها مي روند را به سمت موتور جستجوي خود هدايت کند.

 

تاکتيک جديد سئو چيست؟

محتواي با کيفيت توليد کنيد، و به کاربران اجازه دهيد که وب سايت شما را براي بالابردن رنک وب سايت در موتورهاي جستجو بهينه کنند. به آنها اجازه دهيد که مطالب سايت را تحليل کنند، راي دهند و لينک هاي صفحات را شير کنند.

به مجموعه اي از تاکتيک هاي بالا مي توانيم سئو نهان بگوييم. يک تاکتيک سئو هنگامي است که شما مي توانيد بهينه سازي وب سايت را با افزايش کيفيت محتوا بدون در نظر گرفتن روش هاي قديمي انجام دهيد.

عوامل سئو نهان:

  • کيفيت و محتواي در ارتباط با کسب و کار.
  • شهرت نويسنده محتوا ( رنک نويسنده گوگل ابزار جديد سئو است که به زودي معرفي خواهد شد ).
  • گرفتن لينک هاي طبيعي از سايت هاي معتبر.
  • وقت مصرفي – هر چه قدر زمان مصرفي در سايت بيشتر باشد، رتبه بهتري را کسب خواهيد کرد.
  • به اشتراک گذاشتن در رسانه هاي اجتماعي.
  • قدرت وب سايت.

چرا گوگل، تاکتيک سئو نهان را دوست دارد؟

سئو نهان تجربه بهتري براي توانمند سازي کاربران فراهم مي کند. در واقع سئو نهان همانند دموکراسي کردن دنياي وب عمل مي کند از آن لحاظ که به کاربران اجازه راي و تصميم گيري براي افزايش رتبه سايت در نتايج جستجو خواهد داد.

کلام آخر: در الگوريتم جديد سئو گوگل، کاربران هستند که با موتور جستجوي گوگل براي افزايش رنکينگ وب سايت به صفحات اول نتايج جستجو تصميم گيري خواهند کرد.

ارسال نظر