آرشیو: آموزش
صفحه اصلی » آموزش

انتقال دامنه ملی
مراحل انتقال دامنه های IR کمی پیچیده است و لذا جزئیات آن در ادامه برای کاربران درج گردیده است: ۱- صاحب امتیاز فعلی دامنه با شناسه خود وارد سامنه ایرنیک شوند. ۲- به صفحهٔ انتقال دامنه مراجعه کنند، نام دامنهٔ مورد نظر را در قسمت «فروش دامنه» قید کرده و دکمهٔ «بعدی» را بزنند. یک شمارهٔ […]

آموزش تنظیم رابط ها در nic.ir
۱- برای تنظیم رابط های شناسه خود ابتدا وارد پنل nic.ir خود شوید. ۲- سپس به آدرس https://www.nic.ir/Manage_Authorized_Relations رفته و رابط ها را مطابق تصویر زیر تنظیم نمائید:

تاثیر نام دامنه در رتبه گوگل
سند اطلاعات بسیاری را در خصوص راههایی که گوگل ممکن است از نام دامنه شما برای رتبه بندی وبسایت تان استفاده نماید را مشخص میکند. گوگل انواع ویژه ای از اطلاعات مرتبط در خصوص اینکه چگونه یک صفحه درون یک شبکه کامپیوتری میزبانی میشود را خاطر نشان میکند که می تواند در رتبه وب سایت […]

تحریم موقتی گوگل
آشنایی با تحریم گوگل چنانچه وب سایت تان رتبه خوبی در Yahoo، MSN، و دیگر موتورهای جستجوگر غیر از گوگل دارد، احتمال زیاد سایت شما دچار تحریم موقتی از طرف گوگل شده است. تحریم موقتی گوگل چیست؟ مجموعا همه وب سایت هایی که نام دامنه آنها جدید می باشد، به زمانی در حدود ۶ تا […]

لینک ها و رتبه گوگل
همانطور که میدانید، وقتی صحبت از رتبه گوگل به میان می آید، گوگل بشدت به لینک ها تکیه می کند. علاوه بر تعداد مطلق لینک ها و متن لینک ها، سند راههای ممکنی را نشان میدهد که گوگل میتواند از اطلاعات گذشته برای تعیین بیشتر ارزش لینک ها کمک بگیرد. برای مثال، گوگل ممکن است […]

تاثیر تغییرات در رتبه بندی گوگل
گوگل اخیرا مقاله ای را به ثبت رسانده است که شامل نکاتی می باشد که گوگل از آنها برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند. عنوان این مقاله “اطلاعات بدست آمده بر مبنای داده های گذشته” می باشد که تحریم موقتی گوگل را مورد تایید قرار میدهد و می تواند به تمام صفحات وب […]

Css Sprite
CSS Sprite چیست؟ آیا با مفهوم CSS Sprite آشنایی دارید؟ اسم آن میتواند تا حدی فریبنده باشد، احتمالا تاکنون با دکمه هایی که حالت روشن و خاموش آنها در یک تصویر قرار گرفته اند برخورد داشته اید که با تغییر مکان تصویر زمینه حالات مختلفی را نشان میدهند. استفاده از این تکنیک را CSS Sprite […]

Quality Score چیست؟
Quality Score ابزار اندازه گیری تبلیغات در گوگل است که تعیین می کند کلمات و صفحات وب سایت شما تا چه اندازه به کسانی که دنبال کلمات کلیدی شما در گوگل هستند ارتباط پیدا می کند. در واقع امتیازی که گوگل به تک تک کلمات کلیدی شما در سیستم گوگل ادوردز می دهد را به […]
