جهت عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

آرشیو: مقالات آموزشی

domain-name

تاثیر نام دامنه در رتبه گوگل

سند اطلاعات بسیاری را در خصوص راههایی که گوگل ممکن است از نام دامنه شما برای رتبه بندی وبسایت تان استفاده نماید را مشخص میکند. گوگل انواع ویژه ای از اطلاعات مرتبط در خصوص اینکه چگونه یک صفحه درون یک شبکه کامپیوتری میزبانی میشود را خاطر نشان میکند که می تواند در رتبه وب سایت […]

googles-sandbox

تحریم موقتی گوگل

آشنایی با تحریم گوگل چنانچه وب سایت تان رتبه خوبی در Yahoo، MSN، و دیگر موتورهای جستجوگر غیر از گوگل دارد، احتمال زیاد سایت شما دچار تحریم موقتی از طرف گوگل شده است. تحریم موقتی گوگل چیست؟ مجموعا همه وب سایت هایی که نام دامنه آنها جدید می باشد، به زمانی در حدود ۶ تا […]

google-inbound-links

لینک ها و رتبه گوگل

همانطور که میدانید، وقتی صحبت از رتبه گوگل به میان می آید، گوگل بشدت به لینک ها تکیه می کند. علاوه بر تعداد مطلق لینک ها و متن لینک ها، سند راههای ممکنی را نشان میدهد که گوگل میتواند از اطلاعات گذشته برای تعیین بیشتر ارزش لینک ها کمک بگیرد. برای مثال، گوگل ممکن است […]

گوگل

تاثیر تغییرات در رتبه بندی گوگل

گوگل اخیرا مقاله ای را به ثبت رسانده است که شامل نکاتی می باشد که گوگل از آنها برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند. عنوان این مقاله “اطلاعات بدست آمده بر مبنای داده های گذشته” می باشد که تحریم موقتی گوگل را مورد تایید قرار میدهد و می تواند به تمام صفحات وب […]

css sprites

Css Sprite

CSS Sprite چیست؟ آیا با مفهوم CSS Sprite آشنایی دارید؟ اسم آن میتواند تا حدی فریبنده باشد، احتمالا تاکنون با دکمه هایی که حالت روشن و خاموش آنها در یک تصویر قرار گرفته اند برخورد داشته اید که با تغییر مکان تصویر زمینه حالات مختلفی را نشان میدهند. استفاده از این تکنیک را CSS Sprite […]

google-quality-score

Quality Score چیست؟

Quality Score ابزار اندازه گیری تبلیغات در گوگل است که تعیین می کند کلمات و صفحات وب سایت شما تا چه اندازه به کسانی که دنبال کلمات کلیدی شما در گوگل هستند ارتباط پیدا می کند. در واقع امتیازی که گوگل به تک تک کلمات کلیدی شما در سیستم گوگل ادوردز می دهد را به […]

ctr

CTR چیست؟

در تبلیغات گوگل به اصطلاح درصد کسانی که روی آگهی شما کلیک کرده اند به به کسانی که آگهی شما را بعد از جستجوی کلمه کلیدی شما دیده اند CTR می گویند. به عنوان مثال اگر صد نفر آگهی شما را دیده باشند و فقط پنج نفر کلیک کرده اند این درصد برای شما عدد […]

speedblog

راهکارهای افزایش سرعت وب سایت

ایجاد یک وب سایت با کیفیت بالا مورد تقاضای همه می باشد، اما حقیقت این است که در کنار طراحی سایت با کیفیت بالا، سرعت و لود وب سایت عامل بسیار مهمی می باشد. گوگل بارها اعلام کرده است که لود تایم یکی از سه عنصر مهم در بهینه سازی سایت محسوب می شود. بر […]

seo

تاکتیک سئو نهان Stealth

وقت آن رسیده است که ذهنیت خود در مورد روش های قدیمی سئو را عوض کنیم. تاکتیک های قبلی سئو همانند تراکم روی کلمات کلیدی، ساختن بک لینک های زیاد و غیره در آینده خیلی زود دیگر کارایی نخواهد داشت. گوگل در الگوریتم های جدید خود بر روی بهترین محتوا برای کاربران تاکید کرده است. […]

  • صفحه 1 از 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4