جهت عضویت در کانال تلگرام تکتاوب کلیک کنید

هنگام خريد تور گردشگري مراقب اين نكات باشيد!

احتمالا بسياري از افراد به علت نداشتن تجربه، گول افراد كلاهبردار زيادي را خورده اند. متاسفانه به علت عدم نظارت درست بر روي سايت هاي اينترنتي و فروش آنلاين همواره شاهد كلاهبرداري هاي بيشتري در اين قسمت هستيم. ما در اين جا قصد داريم تا به برخي از ترفند ها براي جلوگيري از بروز اين رخداد هاي تلخ، اشاره كنيم پس با ما همراه باشيد.

از سايت معتبر و شناخته شده خريد كنيد

اين مطمئنا يكي از مهم ترين فاكتور ها مي باشد! افرادي كه قصد كلاهبرداري دارند هميشه سعي مي كنند تا رضايت هاي مشتريان قبلي خود را كه جعلي هم هستند، به ما نشان داده و جلب اعتماد كنند در حالي كه مشخصا تمام اين ها با قصد و هدف كلاهبرداري، به شما نزديك شده اند. اگر قصد خريد داريد حتما از سايت ها و مراجع شناخت شده خريد كنيد. اگر هم سايت معتبري سراغ نداريد حتما از اطرافيان و دوستان خود كمك بخواهيد. آن هايي كه تجربه دارند قطعا كمك بزرگي براي شما محسوب مي شوند.

حتما سابقه آژانس را چك كنيد! شما مي توانيد با يك سرچ كوتاه در سايت هاي فروم و نظرسنجي و نظردهي سابقه آژانس مورد نظر را چك كنيد. يكي از معتبر ترين و شنانه شده ترين سايت هاي نظر سنجي سايت نيني سايت مي باشد. شما مي توانيد هر سوالي كه داريد را در اين جا مطرح كرده و ظرف مدت كوتاهي از نظرات افراد مختلف با خبر شويد. اين سايت مخصوص كمك رساني در هر زمينه اي مي باشد.

جزئيات سفر را جويا شويد

آژانس هاي مسافرتي قلابي شايد بتوانند با ظاهر خود شمارا فريب دهند اما قطعا نمي تونند باگ خود را در اطلاعات سفر از چشم مخفي كنند. پس حتما به اطلاعات سفر اعم از قيمت آن، هتل محل اقامت و توضيحاتش، آژانس وسايل نقليه مورد نظر و … حتما توجه كنيد. براي مطلع شدن از باگ ها و اشتباهات درون اين سايت ها مي توانيد اطلاعات ريز و درشت آنرا به صورت تك تك، با سايت هاي معتبر و شناخته شده چك كنيد. براي مثال هتل اقامتي اشاره شده را در گوگل سرچ كنيد و اطلاعات هتل را با اطلاعاتي كه آن آژانس در اختيار شما گذاشته مقايسه كنيد. در صورت عدم تطابق حتي در يك مورد جزوي فورا بيخيال آن آژانس شويد! چرا كه قطعا قصد آن ها كلاهبرداري و دزدي از شماست.

حتما اطلاعات ديگر را نيز بررسي كنيد و از آن ها بخواهيد تا توضيحات كامل به شما ارائه دهند. اگر دريافتيد كه اطلاعات ارائه شده بنظر ناكافي مي آيند، مطمئن باشيد كه آن ها كلاهبردارند. شما ميتوانيد براي اطلاع از ساعت تركيه به سايت لحظه آخر مراجعه بفرماييد.

ارسال نظر