لینکها و رتبه گوگل
همانطور که میدانید، وقتی صحبت از رتبه گوگل به میان می آید، گوگل بشدت به لینک ها تکیه می کند. علاوه بر تعداد مطلق لینک ها و متن لینک ها، سند راههای ممکنی را نشان میدهد که گوگل میتواند از اطلاعات گذشته برای تعیین بیشتر ارزش لینک ها کمک بگیرد.
برای مثال، گوگل ممکن است تاریخ کشف لینک و تغییرات لینک را در طول زمان ثبت نماید. گوگل ممکن است همچنین سن لینک ها و سرعتی که یک وب سایت جدید شروع به گرفتن لینک میکند را ثبت نماید.
سند اشاره ای بر آن دارد که گوگل ممکن است اطلاعات زیر را ردگیری نماید:
وقتی صحبت از لینک به میان می آید، نباید سراغ راه حلهایی سریع و کوبنده بروید. چنانچه در تبادل لینک های سریع شرکت کنید یا لینک هایی را خریداری نمایید، بطوریکه به یکباره تعداد زیادی لینک دریافت دارید، احتمال آن وجود دارد گوگل به این امر به دیده اسپم نگاه کند.
وقتی با سایت های دیگر تبادل لینک میکنید، اینکار را آرام آرام و پیوسته انجام دهید. هر هفته فدری وقت بگذارید تا لینک هایی را به سایت تان بسازید و متن لینک ها را کمی تغییر دهید. البته متن لینک ها می بایست شامل کلمات کلیدی مناسب با وب سایت شما باشند.
اطمینان حاصل کنید که متون صفحات وب سایت شما بهینه سازی شده اند. چنانچه متون وب سایت شما بهینه سازی نشده باشند، فاکتورهای دیگر نیز کمکی نخواهند کرد.
Copyright © 2018. All rights reserved Taktaweb Group.