جهت عضویت در کانال تلگرام تکتاوب کلیک کنید

آرشیو: طراحی سایت

making-websites

طراحی قالب وردپرس

گروه طراحی و توسعه تکتاوب در سال ۱۳۸۵ با هدف فعالیت در زمینه طراحی قالب وردپرس، قالب ووکامرس، قالب فروشگاهی ووکامرس، قالب فروشگاهی وردپرس، قالب شرکتی وردپرس، سئو و بهینه سازی قالب وردپرس شروع به کار کرد.

web-design2

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه یکی از روش های نوین فروش و معرفی محصولات استفاده از بازار اینترنت و راه اندازی سایت فروشگاهی است. سایت های فروشگاهی از متداول ترین نوع وب سایت هایی است که از زمان شروع پیشرفت تکنولوژی به تعداد بالا ساخته شده است.

webdesign

طراحی سایت شرکتی

امروزه با توجه به گسترش حضور مخاطبان در فضای مجازی، فعالیت شرکت ها در این مکان نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول با داشتن یک سایت شرکتی مناسب باعث معرفی بهتر شما خواهد بود.

making-websites

طراحی سایت خبری در اصفهان

سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. مخاطب اینترنتی ترجیح می دهد که خبر را در لحظه دریافت کند.

بهینه سازی سایت

پنج روش برای آنکه وب سایت تان را مشهورتر کنید

در اینجا پنج روشی آورده شده است که شما می توانید سایت تان را تقویت کنید تا شهرت اینترنتی وب سایت تان را افزایش دهید.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

امروزه برای تبلیغ و معرفی خود در دنیای مجازی و عقب نماندن از رقبای خود طراحی سایت (طراحی سایت در اصفهان) یک امر مهم و ضروری تلقی میگردد. از این رو شرکت فضای مجازی وبکده شرایطی را برای شما فراهم ساخته که با قیمتی مناسب و در کوتاهترین زمان صاحب یک وب سایت حرفه ای ، داینامیک با گرافیک زیبا شوید.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در شهرضا

امروزه برای تبلیغ و معرفی خود در دنیای مجازی و عقب نماندن از رقبای خود طراحی سایت (طراحی سایت در شهرضا) یک امر مهم و ضروری تلقی میگردد. از این رو شرکت فضای مجازی وبکده شرایطی را برای شما فراهم ساخته که با قیمتی مناسب و در کوتاهترین زمان صاحب یک وب سایت حرفه ای ، داینامیک با گرافیک زیبا شوید.