جهت عضویت در کانال تلگرام تکتاوب کلیک کنید

چمن مصنوعی برای سگ های خانگی

 

سگ های شما می توانند روی چمن مصنوعی اجابت مزاج کنند. در حقیقت چمن مصنوعی برای سگ ها و دیگر حیوانات خانگی سطح بسیار مناسب و ایده آلی را مهیا می کند. در ارتباط با ادرار و فضولات آن ها نیز سیستم چمن مصنوعی باکیفیت، تفاوت چندانی با چمن طبیعی ندارد.

چمن های مصنوعی پیشرفته و تکنولوژی یافته آسیاچمن مجهز به سیستم زهکشی قدرتمند برای تخلیه ادرار حیوانات و شستشوی ساده می باشند. از طرف دیگر مواد به کار رفته در این محصولات به هیچ وجه برای این موجودات دوست داشتنی خطرناک و مضر نیست و سلامتی‌شان را تهدید نمی کند.

ضرورت سیستم زهکشی

این سیستم یکی از اجزای مهم چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی شما به شمار می رود. بدون وجود پایه و زیرسازی مناسب زمین و هم چنین غیر قابل نفوذ بودن بکینگ چمن مصنوعی، با مشکلات بسیار زیاد رو به رو خواهید بود.

در مورد فضولات جامد نیز چمن مصنوعی تفاوت زیادی با چمن طبیعی ندارد، اما در هر صورت شستشو و تمیز کردن آن ساده تر است.

چگونه چمن مصنوعی را از ادرار و فضولات سگ خود پاک کنید؟

در بیشتر مواقع باران برای تمیز کردن چمن شما کافی است، اما در مواقعی که خبری از بارش باران نیست، می توانید در صورت لزوم با شلنگ روی چمن را آبپاشی کنید.

چگونه از بوی بد چمن مصنوعی خلاص شوید؟

با وجود تکنولوژی ضد بو چمن های مصنوعی مدرن، نیازی نیست نگران ریختن ادرار روی چمن مصنوعی خود باشید که دلیلی اصل و عمده بوی بد می باشد.

به این دلیل است که بکینگ چمن های مصنوعی حیوانات خانگی قابل زهکشی و تخلیه است، برخلاف چمن های مصنوعی سنتی و قدیمی که ادرار باید به سوراخ موجود در بکینگ راه پیدا می کرد.

عامل دیگر بوی بد ممکن است به مواد اینفیل شن و ماسه ای باز گردد که تمامی مایعات را به خود جذب می کند. راه حل این مشکل نیز استفاده از مواد اینفیل استاندارد و باکیفیتی است که بوی بد ادرار حیوانات را از چمن مصنوعی کاهش می دهند، زیرا خاصیت ضد میکروبی دارند و میزان رطوبت جذب شده را محدود می سازند.

آیا ادرار و فضولات حیوانات خانگی موجب از بین رفتن رنگ چمن می شود؟

کیفیت چمن مصنوعی که خریداری می کنید در این جا حرف اول را می زند. چمنی که استاندارد بوده و از نظر سطح کیفی در رتبه بالایی قرار داشته باشد، رنگ ثابت و همیشگی دارد و تحت تاثیر هیچ عاملی محو نمی گردد و از بین نمی رود.

آیا می توان از چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی داخل آپارتمان به کار برد؟

شکی نیست که نرمی و لطافت چمن های مصنوعی نظر سگ های شما را جلب می کند، اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که مایعات تخلیه شده ناشی از ادرار آن ها روی چمن مصنوعی به کجا می رود. برای اطمینان از بهداشتی بودن محیط داخل خانه و جلوگیری از ایجاد بوی بد، چمن را روی بخشی نصب کنید که مجهز به دریچه تخلیه است، مانند تراس و بالکن و یا حتی پشت بام.

چمن مصنوعی می تواند نظر سگ های تان را جلب کند و محیط امن و مناسبی برای زندگی آن ها فراهم نماید، همه این در حالی است که بار اضافه ای روی دوشتان نمی گذارد و شما را به دردسر نمی اندازد.

ارسال نظر