جهت عضویت در کانال تلگرام تکتاوب کلیک کنید

با پرطرفدارترین شهرها برای سفر به کیش آشنا شوید

جزیره کیش یکی از مشهورترین جزایر ایران است که در سواحل خلیج فارس و در بخش جنوبی کشور قرار گرفته است. این جزیره از شمال با سرزمین پیوسته ایران و از جنوب با کشور امارات در همسایگی است و همچنین جزیره کیش از شرق به تنگه هرمز و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می ‌شود. در طول سال، بیش از ۲ میلیون گردشگر و توریست از سراسر ایران به این جزیره مرجانی سفر می‌ کنند و بسیاری از آن ‌ها از تور کیش استفاده می‌ کنند و برخی دیگر بلیط هواپیما تهران کیش خریداری می کنند و خود به صورت مستقیم از جزیره کیش بازدید می‌ کنند. این جزیره پیشینه تاریخی طولانی دارد به همین علت علاوه ‌بر مراکز تفریحی، آثار تاریخی متنوعی را نیز در خود جای داده است. در زمان ‌های قدیم به این منطقه جزیره قیس یا کیس نیز گفته می ‌شده که امروزه کیش امروزه محل زندگی بسیاری از اقوام ایرانی است. این جزیره تنوع قومی و فرهنگی زیادی دارد و جشنواره‌ ها و فستیوال‌‌ های زیادی در این جزیره برگزار می ‌شوند. بسیاری از افراد تور کیش را در زمان برگزاری جشنواره ‌ها رزرو می‌ کنند.

کیش یکی از زیباترین جزیره ‌های جنوب دارای طبیعتی زیبا، امکانات رفاهی و تفریحات متنوعی است که باعث شده است تا کیش در تمامی طول سال، شاهد گردشگران بسیار زیادی باشد که با خرید تور مسافرتی کیش به این جزیره سفر کرده ‎اند. یکی از بهترین راه‌ ها جهت سفر به کیش، استفاده از تور کیش است. تور و شرکت ارائه دهنده آن، بلیط هواپیما کیش و هتل کیش را به صورت همزمان برای شما رزرو می ‌کند و این موضوع می ‌تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه‌ های شما مسافران نقش بسزایی دارد. در آخر حتما می ‌دانید که تورهای کیش را می‌ توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت ‌های اینترنتی نیز خریداری کنید؛ در خصوص رزرو تورهای کیش از تهران و دیگر شهرستان های ایران یم توانید به سایت آژانس مسافرتی نامی گشت مراجعه نمایید.

تور کیش از تهران

تور کیش از تهران جزو محبوب ‌ترین سفرهای جنوب کشور محسوب می شود. جزیره زیبای کیش از پر طرفدار‌ترین جزایر تفریحی ایران بوده که حرف های زیادی برای گفتن دارد. این جزیره کوچک اما پر از تجربیات هیجان انگیز تفریحی، در عین حال که گوشه و کنارش برنامه‌ هایی برای سرگرم کردن گردشگران دارد، با سواحل آرام خلیج فارس و جاذبه های دیدنی، سفر شما را کاملا جذاب و خاطره انگیز می کند. هم افرادی که به دنبال هیجان‌ هستند و هم آن دسته ای که به دنبال سکوت و آرامش می ‌گردند، می ‌توانند کیش را مقصد مناسبی برای سفر خود انتخاب نمایند. دسته اول در تور کیش از تهران این امکان را دارند که به سراغ تفریحات آبی کیش، جنگ ‌های شبانه، سافاری و آفرود بروند و دسته دوم می ‌توانند به پیاده روی یا دوچرخه سواری در ساحل‌ های آرامشبخش یا حتی شنا در پلاژهای مخصوص و تماشای غروب خورشید به سمت سواحل مرجانی بروند. اگر به دنبال استعلام قیمت تور کیش از تهران هستید تنها کافیست با یک تماس، تمام راهنمایی های لازم را از پشتیبانان نامی گشت دریافت نمایید.

روزانه به طور میانگین 30 پرواز با شرکت ‌های هوایی مختلف داخلی، فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد کیش ترک می ‌کنند. خوشبختانه این پروازها در ساعات مختلف شبانه ‌روز برگزار می ‌شوند. حجم بالای استقبال پرواز کیش از تهران باعث شده تا امکان رزرو تور کیش از تهران ارزان و لحظه ‌آخری بیشتر از سایر شهرها صورت بگیرد. شما علاقه مندان می ‌توانید این تور کیش ارزان را از آژانس نامی گشت ایرانیان خریداری کنید. تور کیش از تهران زمینی هم برای علاقه مندان امکان پذیر می باشد که در ساعات مختلف شبانه روز اجرا می شود و همین دلیل باعث راحت شدن روش رفت و آمد گردشگران به کیش شده است. با اینکه تور هوایی طرفداران بیشتری دارد، اما تور زمینی کیش با قطار نیز خالی از لطف نیست.

برای این منظور باید با قطار به بندرعباس بروید و از آنجا به صورت دریایی از بندر چارک با شناورها با طی مسیر 32 کیلومتری خود را به جزیره کیش رساند. این سفر ماجراجویی بیشتری به دنبال دارد چرا که می توان، سفر دریایی به کیش با انواع کشتی ‌ها یا شناورها را تجربه کنید و لذت ببرید و گاها هزینه کمتری را برای تور زمینی کیش از تهران پرداخت می کنید؛ بنابراین اگر قصد دارید تور کیش ارزان از تهران را رزرو کنید با ما تماس بگیرید.

 

تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد، به دلیل استقبال شهروندان مشهدی، همواره یکی از تورهای محبوب داخلی بشمار می رود. سالانه میلیون‌ ها نفر از هموطنان عزیزمان به جزیره کیش سفر می ‌کنند که بسیاری از آنان اهالی شهر مقدس مشهد هستند. بنابراین اگر شما هم اهل مشهد هستید و به دنبال اطلاعاتی در مورد زمان و شرایط سفر به کیش از مبدا مشهد و نیز هزینه ‌های تور کیش از مشهد، بهترین زمان تهیه تورهای ارزان و لحظه آخری کیش از مشهد هستید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مجموعه نامی گشت تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید که برای رزرو تور کیش از مشهد در ابتدا باید نوع سفر خود را مشخص نمایید؛ مثلا اینکه می‌ خواهید از مسیر هوایی به کیش سفر کنید یا اینکه طول مسیر و زیبایی‌ های آن برای شما حائز اهمیت است و مناظر طول سفر را دوست دارید تماشا کنید و زمینی به کیش سفر کنید! برای سفر به کیش از مشهد، راه‌ های زیادی پیش پای شما وجود دارد، که با توجه به شرایط و زمان سفر این امکان را دارید که به دلخواه خودتان  هر کدام را که بخواهید انتخاب نمایید.

 

تور کیش از مشهد زمینی سفری است طولانی از شمال شرق ایران به جنوبی‌ ترین نقطه ایران در خلیج فارس. در نتیجه در تور زمینی کیش از مشهد، باید انتظار یک سفر طولانی اما هیجان انگیز و متنوع را داشته باشید. اما برای سفر زمینی به کیش از مشهد، شما دو راه پیش رو دارید: راه آسفالت (سفر با اتوبوس یا خودرو شخصی) و راه آهن (سفر به کیش با قطار مشهد). البته تا بندر عباس زمینی می روید و از آنجا به بعد را از طریق دریا به جزیره خواهید رفت. فرودگاه شهید هاشمی‌ نژاد مشهد بعد از تهران بیشترین تعداد پرواز را به مقصد جزیره کیش دارد؛ بطوریکه روزانه بالغ‌ بر 20 پرواز، این فرودگاه را به مقصد کیش ترک می ‌کنند. بالا بودن تعداد پروازهای کیش از مشهد به دلیل استقبال شهروندان این شهر، این امکان را به وجود می ‌آورد تا بتوانید نسبت به رزرو تور لحظه آخری کیش از مشهد نیز اقدام کنید. همچنین امکان رزرو تور کیش از مشهد با صبحانه و ناهار نیز برای شما وجود دارد.

 

نتیجه گیری نهایی

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای تورهای کیش از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. افرادی که علاقه مند به شرکت در تور کیش از تهران، از مشهد و… هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس www.namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. در آخر خوشبختانه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

ارسال نظر