جهت عضویت در کانال تلگرام تکتاوب کلیک کنید

خرید بلیط هواپیما شیراز مشهد ارزانتر از همه جا

هر سال مسافران زیادی تفریح و زیارت از شیراز روانه مشهد می‌شوند. پرواز شیراز از مشهد جزو پروازهای پرتردد کشور محسوب می‌شود. در این مطلب مناسب‌ترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مشهد را بیان و یکی از بهترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد با کمترین قیمت ممکن را معرفی می کنیم.

 

بلیط هواپیما مشهد

پرواز مشهد از شیراز هر روز در چند نوبت از ساعت 10:30 تا 20:35 ادامه دارد.

فرودگاه شیراز یا فرودگاه ملی شهید دستغیب شیراز پس از فرودگاه امام خمینی تهران دومین فرودگاه مدرن کشوراست. از دیگر ویژگی‌های شاخص این فرودگاه می‌توان به فضای سبز زیبا و سالن پذیرایی مدرن و مجلل آن اشاره کرد. فرودگاه شیراز سالانه محل نشست‌وبرخاست بیش از ۲۸ هزار پرواز داخلی و خارجی است و از بیش از ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار نفر مسافر میزبان می‌کند. در ضمن فضاهای داخلی فرودگاه نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مسافر به‌راحتی می‌تواند مسیرش را بدون سردرگم شدن به‌راحتی پیدا کند و قبل از سفر استرس نداشته باشد.

فرودگاه شیراز علاوه بر مشهد و تهران به شهرهای دیگری نیز پرواز دارد که شامل شهرهای زیر می‌شود:

  • تبریز
  • کیش
  • قشم
  • تبریز
  • عسلویه
  • لاوان
  • رشت
  • ساری
  • آبادان
  • نوشهر
  • بندرعباس
  • اهواز

فرودگاه بین‌المللی مشهد یا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد امکانات ویژه‌ای برای مسافران خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به متصل بودن آن به خط یک متروی مشهد و برخورداری از جت‌وی اشاره کرد. جت‌وی مسیر ارتباطی متحرکی است که خروجی سالن انتظار را به درب ورودی هواپیما متصل می‌کند؛ بنابراین مسافران دیگر نیازی ندارند سوار اتوبوس‌های فرودگاه شوند و می‌توانند به‌راحتی خود را از سالن انتظار به هواپیما برسانند. فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مبدأ و مقصد بیش از ۷۰ هزار پرواز داخلی و خارجی زبان بیش از ۱۰ میلیون مسافر است.

چه شرکت‌هایی پرواز مشهد از شیراز را دارند؟

بلیط هواپیما شیراز مشهد توسط هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی معدودی انجام می‌شود که شامل ایران ایر، ایران ایرتور، قشم ایر، کاسپین، فلای پرشیا، کاسپین، وارش، سپهران، آسمان و زاگرس می‌شود.

از دیگر شرکت‌های هواپیمایی پرواز شیراز می‌توان به شرکت‌های هواپیمایی ماهان و پارس اشاره کرد.

چه زمانی بلیط هواپیما مشهد را ارزان بخریم؟

تعطیلات نوروز، تابستان و ایام ولادت و شهادت امام رضا ایام پیک سفر به مشهد هستند و در این زمان‌ها به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای سفر به مشهد، بلیط هواپیما مشهد نیز قیمت بالایی دارد و به‌سختی می‌توانید آن را با قیمت مناسب بخرید؛ اما به دلیل اینکه مشهد زمستان‌های بسیار سردی دارد، تقاضا برای سفر به مشهد در این فصل تا حدودی کاهش می‌یابد و می‌توانید بلیط هواپیما مشهد را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

درر کل ماه‌های فروردین، اردیبهشت و مهر بهترین زمان‌ها برای سفر به مشهد هستند؛ زیرا از یک سو مشهد در این ماه‌ها هم آب‌وهوای نسبتاً مناسب و هم ترافیک کمتری دارد و از سوی دیگر قیمت بلیط‌ها و هتل‌های این شهر به میزان محسوسی کمتر می شود. با خرید بلیط‌های لحظه آخری مشهد هم می‌توانید سفر هوایی بسیار ارزان‌قیمتی به این شهرها داشته باشید.

این بلیط‌ها گاهی اوقات نسبت به بلیط‌های معمولی در چند روز قبل از پرواز بسیار ارزان‌تر هستند. بلیط‌های لحظه آخری تنها در آخرین ساعات مانده به پرواز به‌صورت کاملاً محدود و فوری عرضه می‌شوند. تنها زمانی می‌توانید موفق به خرید این بلیط شوید که یا ظرفیت هواپیما در چند ساعت مانده به پرواز هنوز تکمیل نشده باشد و یا تقاضای کمی برای سفر به مشهد وجود داشته باشد.

البته بلیط‌های لحظه آخری تنها برای افرادی مناسب است که در هر روز و ساعتی کاملاً آماده سفر باشند و زمان سفر برایشان مهم نباشد. بلیط‌های مربوط به ساعات عصر و پایانی شب نیزنسبت به سایر بلیط‌ها ارزان‌تر هستند. درضمن پروازهای وسط هفته در ایام غیر از ایام پیک سفر به مشهد، معمولاً ارزان‌تر از پروازهای آخر هفته هستند.

خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل مشهد با رادار361

رادار 361یک موتور جستجوی قوی برای خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل با کمترین قیمت ممکن است. در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما از رادار، پس از تعیین مبدأ و مقصد و تاریخ سفرتان، فهرستی از بلیط های قابل‌خرید از فروشندگان معتبر مختلف با حداقل قیمت ممکن برای هر بلیط را مشاهده می‌کنید.و با انتخاب هر فروشنده می‌توانید به‌راحتی به سایت مربوطه هدایت شوید وبلیط را بخرید.

رادار به شما اجازه می‌دهد پروازها را بر اساس ارزان‌ترین قیمت، نزدیک‌ترین زمان به زمان کنونی و سریع‌ترین پرواز مرتب و یا بر اساس محدوده ساعات پرواز، نوع هواپیما، شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی مرتب کنید تا بلیط موردنظرتان را به‌راحتی پیدا کنید. همچنین می‌توانید ارزان‌ترین بلیط مسیر موردنظرتان در روزهای مختلف را نیز ببینید.

با کلیک روی گزینه جزئیات پرواز در زیر هر پرواز هم می‌توانید اطلاعاتی مانند مدت‌زمان پرواز و نوع هواپیما راببینید. برای رزرو هتل مشهد و سایر شهرها نیز تنها باید شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و ظرفیت اتاقتان را مشخص کنید (این گزینه اختیاری است) تا رادار فهرستی از هتل‌های شهر با کمترین قیمت ممکن برای هر هتل و سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو آن را نمایش دهد.

رادار امکان مرتب‌سازی هتل‌ها بر اساس ارزان‌ترین قیمت، بالاترین امتیاز، بیشترین نظرات و پیشنهاد رادار نیز امکان‌پذیر کرده است. شما می‌توانید از قابلیت فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس هزینه، تعداد ستاره‌ها، امکانات و امتیاز هتل‌ها نیز بهره‌مند شوید. در قسمت هزینه قیمت هتل‌ها بر اساس ظرفیت اتاق‌های آن‌ها برای هر شب یا مدت‌زمان تعیین‌شده توسط شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید بودجه موردنظرتان را روی محور مشخص کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص رادار امکان مرتب‌سازی هتل‌ها براساس برخورداری از ویژگی‌های خاص متمایزکننده است. به‌عنوان‌مثال می‌توانید هتل‌های مشهد را بر اساس نزدیکی به ایستگاه مترو یا اتوبوس BRT، قرار داشتن در محدوده طرح ترافیک یا خارج از این محدوده، قرار داشتن در نزدیکی حرم یا مجاورت آن، قرار داشتن در نزدیکی ورودی‌های مختلف به حرم (ورودی‌های باب‌الرضا، باب‌الجواد، بست شیخ طوسی، بست شیخ طبرسی، بست شیخ حر عاملی)، برخورداری از چشم‌انداز حرم یا نزدیکی به مراکز خرید فیلتر کنید.

در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل نیز می‌توانید ارزان‌ترین هتل‌های شهرهای محبوب گردشگری یعنی شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد، کیش و قشم را بر اساس ظرفیت اتاق‌های هتل‌ها مشاهده کنید.

ارسال نظر