جهت عضویت در کانال تلگرام تکتاوب کلیک کنید

چطور می توان فضای میزبانی را به یک فضای کاملا قوی تبدیل نمود؟

در گذشته هم گفته بودیم که دلایل برای ایجاد یک وب سایت برای هر شخص یا گروهی می تواند با تفاوت هایی همراه باشد. مردم برای کسب اطلاعات در یک حوزه، کمتر به کتاب ها و مقالات حقیقی مراجعه می کنند و سعی دارند تا پاسخ سوالات‌شان را از گوگل بیابند. این جاست که شما می توانید یک وب سایت برای خود دست و پا کرده و موارد مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید.

ضمنا اگر به صورت یک نفره یا چند نفره کسب و کاری دارید، قطعا با ایجاد یک سایت به موفقیت های بیشتری دست پیدا خواهید کرد. با احداث یک وب سایت، محصولات شما شامل کالا ها و آموزش ها قطعا دیده می شوند و مردم برای داشتن آن ها در تکاپو خواهند بود. بنابراین باز هم نتیجه می گیریم که این کار منتج به تبلیغ دارایی شما خواهد شد.

شما قادر هستید تا فروشگاهی اینترنتی مانند دیجی کالا را راه اندازی کرده و کالا های گوناگون را به فروش برسانید. ضمنا در مورد هر کالا، امکان به اشتراک گذاری مطالب مانند مقالات وجود خواهد داشت. یک شخص می تواند سایتی را به وجود آورده و موضوعات مربوط به روزمره یا رزومه خود را در آن درج نماید. سپس خواهد دید که فرصت های شغلی بسیاری به سمتش آمده است.

 

ما در گذشته پیرامون فضای میزبانی به صورت کامل صحبت کردیم که توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را بخوانید. امروز می خواهیم ببینیم که در چه شرایطی می توان یک فضای میزبانی ایده آل و بدون کمترین مشکل را در اختیار داشت. پس اگر شما هم سایتی دارید یا به فکر راه اندازی آن هستید و نمی دانید که با فضای میزبانی خود چه کنید، ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید. بی شک در آخر می توانید بهترین تصمیم ها را در خصوص فضای میزبانی خود بگیرید.

فضای میزبانی چیست؟

ابتدا بد نیست به این موضوع بپردازیم که اصلا فضای میزبانی چیست و به چه دردی می خورد؟ اگر شما یک فروشگاه در دنیای حقیقی داشته باشید، فضایی کافی به منظور قرار دادن اجناس را هم دارید. حال همین موضوع را برای یک سایت در نظر بگیرید. شما برای این که اطلاعاتی شامل تصاویر و ویدئو هایتان را داخل سایت درج نمایید، نیازمند فضای لازم خواهید بود. در چنین شرایطی، فضای میزبانی همان چیزی است که به آن احتیاج دارید.

با داشتن یک فضای میزبانی مناسب، خیالتان بابت آپلود مطالب راحت است و معمولا با پیغام های عجیب و غریب در مورد فضای ناکافی و این گونه موارد مواجه نخواهید شد. البته مدیریت این فضا همیشه هم ساده نیست و باید قوانین و تمهیداتی را مد نظر قرار دهید تا همواره در کار خود موفق باشید. در ادامه به شما عزیزان و همراهان همیشگی خواهیم گفت که چه کار هایی می توانید انجام دهید.

داشتن فضای میزبانی قوی

بدیهی است که هر چه فضای میزبانی شما قوی تر و حرفه ای تر باشد، قابلیت های سایت شما نیز بالا تر خواهد رفت. خوب است بدانید که فضا های میزبانی از لحاظ فضا با یکدیگر تفاوت دارند و با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید، مقداری از آن به شما داده خواهد شد. پس هر چه در این خصوص پول بیشتری بدهید، فضایی بزرگ تر و بهتر هم نصیبتان خواهد شد.

البته در ابتدای شروع سایت، شاید داشتن یک فضای میزبانی خیلی بزرگ چندان نیاز نباشد. حال اگر وب سایت شما به جایگاه بالایی دست یافته و بازدید روزانه آن بیشتر از گذشته شده است، یک سایت سنگین را در اختیار دارید و فرصت های بهتری پیش رویتان قرار دارد. در همین راستا، بهتر است که برای افزایش کارایی سایت، فضای بیشتری را از آن خود کنید.

افزایش پهنای باند فضای میزبانی، راه حل دیگری می باشد. در واقع انجام این کار موجب می شود که سرعت آپلود تصاویر و فیلم های مورد نظر شما در سایت بالا برود و دیگر نیازی نباشد که مدت ها برایشان صبور باشید. می توان این طور گفت که پهنای باند با سرعت آپلود و استفاده از سایت رابطه مستقیم دارد و به هیچ عنوان نباید این موضوع را فراموش کنید.

قدم بعدی، انتخاب وب سرور مناسب است. حال شاید بپرسید که کار وب سرور دقیقا چیست؟ وب سرور ارتباط میان سایت و فضای میزبانی را برقرار می کند و اگر وجود نداشته باشد، به آن فضای گفته شده نیز دسترسی نخواهید داشت. وب سرور های گوناگونی در منابع و فروشگاه های اینترنتی موجود هستند که می توانید از آن ها بهره ببرید. پیشنهاد می شود که از وب سرور هایی با قدرت بالا و کارایی های فراوان استفاده نمایید که قیمت ایده آلی هم داشته باشند. به یاد داشته باشید که اعتبار آن فروشگاه هم مسئله حائز اهمیتی است.

توصیه دیگر ما این است که هر چند وقت یک بار، فضای میزبانی خود را خالی کنید. البته منظورمان فایل هایی است که از آن ها استفاده ای ندارید و باعث پر شدن فضای تان شده است. اگر این کار را انجام دهید، کارایی فضای میزبانی شما بالا تر خواهد رفت و قادر هستید تا با سرعت بیشتری وظایف تان را پیاده کنید.

در نهایت اگر پشتیبانی فروشگاهی که از آن خرید می کنید، مناسب باشد، یک قدم دیگر به سوی موفقیت گام بر می دارید. گاهی اوقات ایراداتی برای این فضا و یا سایت به وجود می آید که گره آن ها توسط شما باز نمی شود. در این شرایط، باید از خدماتی که پشتیبانی در اختیارتان قرار داده است، استفاده کنید و حل مشکلات را به آن ها بسپارید.

سرور مجازی آلمان

خرید VPS مربوط به هر کشوری از ایران انجام شدنی است. آلمان نیز یکی از آن کشورهایی است که معمولا سرورهای خوبی دارد و دست استفاده کنندگان را کاملا باز می‌گذارد. امکان ارتقای این سرور ها هم برایتان فراهم است و از حافظه داخلی بالایی برخوردار هستند. در نهایت سرور مجازی آلمان مناسب‌ترین انتخاب جهت استفاده از خدمات شرکت‌هایی است که کشور ایران در لیست تحریم آن‌ها می‌باشد. همچنین در سایت میزبانی وب هاستیدا می توانید اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب نمایید.

سخن پایانی

در ین مقاله برای ارائه این مسئله که چطور می توان یک فضای میزبانی قوی و حرفه ای داشت، تلاش کردیم. راه اندازی یک سایت و مدیریت روزانه آن همچون کار های دیگر در این جهان، سختی های خاص خود را دارد. تنها کسانی در این راه موفق هستند که علاقه زیادی به مدیریت و پشتیبانی از سایت دارند. امیدوار هستیم که در راه خرید فضای میزبانی و انجام سایر کار های مرتبط با ساخت سایتتان با دردسری مواجه نشوید. سایت میزبانی وب هاستیدا همواره آماده است تا مطالب روز در این حوزه را به شما ارائه دهد.

ارسال نظر