• instagramFollow me on instagram!
  • google plus ما را در گوگل پلاس دنبال کنید!
  • ما را در فیس بوک دنبال کنید!
  • ما را در تویتر دنبال کنید!

آرشیو : مقالات آموزشی

Quality Score چیست؟

Quality Score ابزار اندازه گیری تبلیغات در گوگل است که تعیین می کند کلمات و صفحات وب سایت شما تا چه اندازه به کسانی که دنبال کلمات کلیدی شما در گوگل هستند ارتباط پیدا می کند. در واقع امتیازی که گوگل به تک تک کلمات کلیدی شما در سیستم گوگل ادوردز می دهد را به اصطلاح Quality Score می نامند که دامنه آن از ۱ شروع می شود و تا ۱۰ ادامه پیدا می کند. به طور معمول ، طبق قانون گوگل هرچه قدر این امتیاز به ۱۰ نزدیک تر باشد ، هزینه های شما نسبت به رقیبانتان کاهش خواهد یافت و هم تاثیر مستقیم روی جایگاه آگهی شما نسبت به رقیبانتان دارد. از این رو یکی از مهمترین بحث های تبلیغات کلیکی گوگل داشتن بالای این امتیاز هست و شما هم باید کلمات کلیدی خود را طوری انتخاب کنید که به عدد ۱۰ نزدیک شوید. چه عواملی روی Quality …

خواندن ادامه

CTR چیست؟

در تبلیغات گوگل به اصطلاح درصد کسانی که روی آگهی شما کلیک کرده اند به به کسانی که آگهی شما را بعد از جستجوی کلمه کلیدی شما دیده اند CTR می گویند. به عنوان مثال اگر صد نفر آگهی شما را دیده باشند و فقط پنج نفر کلیک کرده اند این درصد برای شما عدد پنج خواهد شد. این درصد برای سیستم ادوردز بسیار مهم می باشد و یکی از عوامل تعیین کننده Quality Score می باشد یعنی دقیقا به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد.     راه های افزایش CTR : از کلمات کلیدی مربوط به نوع فعالیت خود استفاده کنید تا از این طریق مخاطبان سایت شما را پیدا کنند. نوع تعریف کلمات خود را محدود کرده و از کلمات عام پرهیز نمایید در مورد مثال بالا به هیچ عنوان از کلمه خالی تحصیل استفاده نکنید. از کلماتی استفاده کنید که بارها و بارها قبلا توسط …

خواندن ادامه

راهکارهای افزایش سرعت وب سایت

ایجاد یک وب سایت با کیفیت بالا مورد تقاضای همه می باشد، اما حقیقت این است که در کنار طراحی سایت با کیفیت بالا، سرعت و لود وب سایت عامل بسیار مهمی می باشد. گوگل بارها اعلام کرده است که لود تایم یکی از سه عنصر مهم در بهینه سازی سایت محسوب می شود. بر حسب تجربه چند ساله کار برای هزاران وب سایت من عقیده دارم مهمترین عامل در طراحی سایت ، لود تایم آن می باشد چرا که در سراسر دنیا هیچ کسی وقت خود را برای دیر باز کردن وب سایت شما نخواهد گذاشت. اگر سرعت وب سایت کند باشد بینندگان به سایت مشابه و البته رقیب رفته تا بتوانند به نیازهای خود جواب بدهند.   در این مقاله شما سه راه افزایش سرعت وب سایت را فرا خواهید گرفت: ۱-تمیز کردن CSS: قالب های استفاده نشده: در یک CSS تعداد زیادی قالب برای وب سایت وجود …

خواندن ادامه

تاکتیک سئو نهان Stealth

وقت آن رسیده است که ذهنیت خود در مورد روش های قدیمی سئو را عوض کنیم. تاکتیک های قبلی سئو همانند تراکم روی کلمات کلیدی، ساختن بک لینک های زیاد و غیره در آینده خیلی زود دیگر کارایی نخواهد داشت. گوگل در الگوریتم های جدید خود بر روی بهترین محتوا برای کاربران تاکید کرده است. در واقع گوگل مایل هست با این روش ۳۰ درصد ترافیکی که از موتورهای جستجوی دیگری همانند بینگ، یاهو و غیره به سمت وب سایت ها می روند را به سمت موتور جستجوی خود هدایت کند.   تاکتیک جدید سئو چیست؟ محتوای با کیفیت تولید کنید، و به کاربران اجازه دهید که وب سایت شما را برای بالابردن رنک وب سایت در موتورهای جستجو بهینه کنند. به آنها اجازه دهید که مطالب سایت را تحلیل کنند، رای دهند و لینک های صفحات را شیر کنند. به مجموعه ای از تاکتیک های بالا می توانیم سئو …

خواندن ادامه

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از روش های بازاریابی مستقیم است در این روش صاحب کسب کار یک ایمیل تبلیغاتی جذاب آماده می کند و یکباره آن را برای هزاران نفر ارسال می کند امروزه این روش تبلیغاتی به دلیل مزایای فراوانی که دارد به عنوان یکی از اصل ترین روش های تبلیغاتی در دنیا محسوب می شود و تحقیقات گسترده ای در جهت افزایش بازده این روش در حال انجام است . اهمیت این روش به حدی است که به عنوان مثال در سال ۲۰۰۹ فقط در کشور انگلستان حجم مبادلات صورت گرفته توسط آن در حدود ۲۹۲ میلیون پوند و در سال ۲۰۰۶ این مبلغ در ایالات متحده معادل ۴۰۰ میلیون دلار بوده است. ایمیل مارکتینگ چه مزیتی برای شما دارد ؟   از جمله مزایای این روش عبارتند از : بیشتر از ۵۰% از کاربران اینترنت هر روز از ایمیل استفاده می کنند . تعداد این …

خواندن ادامه
نیاز به پشتیبانی دارید؟

در صورتی که هر گونه سوال ، پیشنهاد و یا انتقاد سازنده ای از ما دارید از طریق فرم روبرو برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ...

* مورد نیاز
ارسال پیغام